«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша
білім бөлімінің жанындағы Қажымұқан ауылының
«Қошақан» бөбекжайы МКҚК
«Тексерілді» «Талқыланды» Бекітемін
Бөбекжай әдіскері педагогикалық кеңесінде «Қошақан» бөбекжайының
Донбаева Э.Б. № 1 хаттамасы меңгерушісі: А.У. Утегулова
_____________ «02» 09 2024 ж. _____________
«02» 09 2024 ж. «02» 09 2024 ж.
«Жас білімпаз» вариативтік бөлімі
(балалардың қызығушылығына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет)
Тобы: «Балдәурен» ересек тобы
Барлығы: 36 сағат, аптасына 1 сағат
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
ҚР Оқу-ағарту министрінің «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсанындағы № 557 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары 2022 жылғы 09 қыркүйектен № 394 бұйрықпен енгізілген өзгерістермен мен толықтырылулармен, Қазақстан Республикасы Білім және министрінің атқарушының ғылым міндетін 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығына негізделіп мектепалды топтарға 1 сағат вариативтік бөлімді жүзеге асыру бағытында 1 сағаты «Жас білімпаз» атты «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын жүзеге асыру жағдайында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын жүзеге асыру жағдайында Ел президенті Қ. К. Тоқаев: «Цифрлық шешімдер озық педагогикалық тәжірибені тез әрі тиімді түрде кеңінен таратуға мүмкіндік береді. Сол арқылы, тіпті, шалғай аудандардағы оқушыларды еліміздің және әлемнің үздік ұстаздарының материалдарымен және сабақтарымен қамтамасыз етуге болады. Сондықтан еліміздегі барлық ауыл мектебіне жылдамдығы жоғары интернетті қолжетімді ету мәселесін шешу аса маңызды. Бұл – Үкіметтің алдындағы шұғыл міндет», деді Мемлекет басшысы педагогтер съезінде. «Жалпы, білім беру жүйесін мүлде жаңа деңгейге шығару үшін ауқымды цифрлық трансформациялау жұмыстарын жүргізуіміз керек. Президент автоматтандыру мен жасанды интеллектінің одан әрі дамуы жаһандағы еңбек нарығын түбегейлі өзгертетінін атап өтті. «Бәріне қолжетімді сапалы білім» (2022 жылғы Ел президентінің Халыққа жолдауы) аясында алынған.
Мақсаты:
өзінің болашағына, табысты болу үшін білімнің қажеттігін түсіндіру, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсіндіру, ұялы телефон, смартфон, компьютер, ғаламтор, теледидардың қолданылуын үйрету.
Міндеттері:
- айналадағы заттар, ойыншықтар адамның еңбегімен жасалғанын және оларға ұқыпты қарауға дағдыландыру:
- ұялы телефон, қолданылуын үйрету;
- смартфон, компьютер, ғаламтор, теледидарда жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау;
- Мобильді құрылғыларды қолдану кезінде қарапайым қауіпсіздік ережелерін білу (күніне ата-аналардың рұқсатымен 30 минуттан артық емес мобильді құрылғыларды қолдану).
- жасанды интеллект түрлерімен таныстыру;
- нейрожелілерде жұмыс жасату;
- виртуалды әлем шындығын үйрету.
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің жалпы көлемі – 1 сағат.
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің ұзақтығы 25-30 минут.
Ересек топтарына арналған
(балалардың қызығушылығына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет)
«Жас білімпаз» вариативтік бөлімі
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Мерзімі |
1 |
Электронды әлем |
Балаларға заманауи цифрлық технологиялар мен интернетті қолдану арқылы ақпарат беру, байланыс орнату және өмірді жеңілдету туралы түсіндіру. |
|
2 |
Робот бала бізде қонақта |
Балаларға робототехниканы таныстыру, олардың технологияларға қызығушылығын ояту және инновациялық технологияларды түсіндіру. |
|
3 |
Өздігінен басқарылатын көліктер |
Балалардың танымдық қызығушылығын арттыру-Болашақ технологияларға деген қызығушылығын оятып, инновациялық ойлауды дамыту. |
|
4 |
Жасанды интеллектпен таныстыру |
Балаларды болашақ технологияларды саналы әрі тиімді қолдануғ,сыни ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға үйрету. |
|
5 |
Rectaft Ai нейрожелісі |
Recraft AI нейрожелісі арқылы балалармен суреттер жасау, қиялдарына ерік беріп, өмірде жоқ кейіпкерлердің суреттерін салғызуға баулу. |
|
6 |
Сурет жасап үйренеміз |
Адамның көркемдік қабілеттерін дамыту,қоршаған ортаны тереңірек түсіну және шығармашылық ойлау қабілетін арттыру. |
|
7 |
Видео жасап үйренеміз |
Видео жасау барысында креативті ойлау, сюжеттік құру және визуалды шешімдер табу дағдыларын дамыту. |
|
8 |
Мультфильм кейіпкерлерін саламыз |
Мультфильм кейіпкерлерін салу үшін балалардың қиялын дамыту, сурет салу дағдыларын жетілдіру. Мультфильм немесе комикс жасау үшін кейіпкерлердің сыртқы келбетін ойдан шығаруды үйрету. |
|
9 |
Қиял ғажайып ертегісі |
Балалардың қиялын ,шығармашылық ойлау және тіл байлығын дамыту, ертегілер әлеміне дегн қызығушылығын артыру. |
|
10 |
Кейіпкерлерді дыбыстау |
Ертегілердің құрылымы мен кейіпкерлерін ажырата білуге үйрету. |
|
11 |
Суретке қозғалыс беру |
Бейнеге динамикалық әсер қосып,оны көрерменге тірі немесе қозғалысқа келетіндей етіп үйрету. |
|
12 |
Ертегі айтамыз |
Ертегілер арқылы балаларға моральдық құндылықтар мен адамгершілік қасиеттерді үйретуге болады. Ертегілер баланың қиялын кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
13 |
Виртуалды ойындар |
Балалардың танымдық қызығушылығын артыру, жаңа технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру және ойындард жасауға баулу. |
|
14 |
Голограмма жасау |
Голограмма жасау барысында балалар өз идеяларын визуалды түрде жүзеге асыруға мүмкіндік алады.Практикалық жұмыс арқылы балалар ғлыми әдістерді қолдануды және қолмен жұмыс жасауға баулу. |
|
15 |
Мнемокесте |
Мнемокестесінің ақпаратты есте сақтау мен оны тиімді меңгеруді жеңілдету. Бұл әдіс әсіресе балаларға білім беру, тіл үйренуге баулу. |
|
16 |
Мнемокесте арқылы жұмбақ шешу |
Мнемокесте жұмбақтың шешуін есте сақтауды жеңілдетеді,ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.Кестедегі суреттер мен белгілер арқылы жұмбақтың шешуін тез табуға үйрету. |
|
17 |
Мнемокесте арқылы мақалдар айту |
Мнемокесте арқылы мақал-мәтел айту оқыту процесін жеңілдету және есте сақтауды қабілетін артыру. |
|
18 |
Мнемокесте арқылы өлең жолдарын жаттау |
Мнемакесте арқылы өлең жолдарын жаттаудың есте сақтауды жеңілдету және жаттау процесін жылдамдатуға үйрету. |
|
19 |
Мнемокесте арқылы жаңылпаш айтып үйрену |
Жаңылтпаштарды тыңдап, қайталап айту. Сөздер мен дыбыстардың дұрыс айтылуына көңіл бөлу.Әнмен Қосып Жаттау:Жаңылтпаштарды ән ретінде айтып, мелодиямен жаттау арқылы ынтасын артыру. |
|
20 |
Мнемокесте арқылы |
Символдар мен суреттер арқылы есте сақтау және оны қайта жаңғырту дағдыларын артыру. |
|
21 |
Мнемокесте арқылы музыка тыңдау |
Музыкалық шығармаларды мнемокесте арқылы есте сақтауға көмектеседі.Әуеннің көңіл-күйін,қарқыны, ритім және басқа ерекшеліктерін тануға үйрету. |
|
22 |
Кеңістікті бағдарлау |
Дене мүшелерін (оң,сол,жоғары,төмен) ажырату.Сызбалар,жоспарлар,карталар арқылы кеңістікті бағдарлау дағдыларын қалыптастыруға баулу. |
|
23 |
Нейрожелілер арқылы пазлдар құрау |
Пазылдардың қыйындығын балалардың дағдыларын бейімдеу арқылы интеллектуалды даму мен қызығушылықтарын арттыру. |
|
24 |
Кеңістікті лабиринт |
Кеңістікті лабиринттің кеңістікте бағыт-бағдар алуды, проблемаларды шешу қабілетін және логикалық ойлауды дамыту. |
|
25 |
Жасанды интеллектің көмегімен жануарларға қамқорлық жасау |
Жасанды интеллекттің дамуы жануарларға қамқорлық жасауды оңтайландырып, олардың әл- ауқатын арттыруға үйрету. |
|
26 |
«Жас білімпазды» анықтау (ток-шоу) |
Ой-өрісті кеңейту: Ток-шоу түрлі тақырыптарды талқылай отырып, жас білімпаздардың ой-өрісін кеңейтуге арқылы дамыту. |
|
27 |
«Логик лайк» платформасы |
Логик лайк (Logic Like) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту және жаттықтыру. Бұл ойындар немесе тапсырмалар логикалық мәселелерді шешу, мәселелерді талдау және шешім қабылдау үйрету. |
|
28 |
«Логик лайк» платформасы |
Логик лайк тапсырмалары мен ойындары интеллектуалдық қабілеттерді шыңдай отырып, қатысушыларға логикалық мәселелерді тиімді және креативті түрде шешуді үйрету. |
|
29 |
Кроссворд шешу |
Кроссворд (Crossword) сөздік қорды, тілдік түсінікті және логикалық ойлауды дамыту арқылы көңіл көтеру мен интеллектуалдық қабілеттерді арттыру. |
|
30 |
Нейрожелі арқылы пішіндер жасау немесе бар пішіндерді жаңарту |
Нейронды желілер арқылы пішіндер жасау – бұл компьютерлік ғылым мен жасанды интеллект саласындағы қызықты және маңызды тақырып. Нейронды желілер, әсіресе генеративті модельдер, пішіндерді, суреттерді немесе басқа визуалды контентті автоматты түрде жасауда үйрету. |
|
31 |
Виртуалды әлем ғарышты безендіру |
Виртуалды ғарыш әлемдері балаларға ғаламшарларды зерттеуге,ғарыштық денелерді жақыннан көруге және жаңа ғылыми тұжырымдамаларды түсінуді дамыту. |
|
32 |
Ми жаттығулары |
Ақпаратты тез есте сақтау және ұмытылған мәліметтерді қайта жанғырту қабілетін арттыру. |
|
33 |
SUNO AI нейрожелісі |
Suno AI нейро желісі арқылы балалар сипаттамасы бойынша ән жазу.Жасанды интеллекті(АI)туралы бастапқы түсінік беру және оны күнделікті өмірде қолдануға болатынын үйрету. |
|
34 |
WORD WАLL |
"Word Wall" әдісін қолдану арқылы балалардың танымдық,шығармашылыұ және коммуниктивті дағдылары дамыту. |
|
35 |
Экология әлеміне саяхат |
Балалардың экологиялық сауаттылығын артыру,табиғатқа деген сүйіспеншілігін қалыптастыру және оны қорғау қажеттілігі туралы түсініктерін дамыту. |
|
36 |
Жыл мезгілдерін сипаттау |
Балалардың жыл мезгілдері туралы білімін кеңиту,әр мезгілдің ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. |
|
37 |
«Umaigra» платформасы |
«Umaigra» платформасының логикалық ойлау қабілеттерін дамыту және жаттықтыру. Бұл ойындар немесе тапсырмалар логикалық мәселелерді шешу, мәселелерді талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамыту. |
|
38 |
Не үйрендік, не білдік? |
Балалардың оқу барысында алған білімдерін бекіту,өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйрету және рефлексия жасауды үйрету. |
|
39 |
Жыл бойы өткен нейрожелілерді пысықтау |
Балалардың жыл бойы алған білімдерін қайталау, нейрожелілерін жасанды интеллекты туралы түсініктерін бекіту және оларды тәжірибеде қолдануға үйрету. |
|